.....

Mycket har hänt sen senaste inlägget! Jag har skaffat hund, en ur gullig chihuahua som heter Buddy, han är 1 år och 3 mån! Super frän och super rädd! Jag och Buddy bor i en egen lägenhet sen en tid tillbaka :) en 2a som ligger centralt fast ändå inte! ☺ Tar 6 min för mig att gå till jobbet men eftersom Buddy är med varje dag så tar de extra lång tid, kanske sisådär 20 min?😒

vi har ju även hunnit med att klämma in en resa till Kanarieöarna över jul! Dit ska jag åka igen! Och man kan ju hoppas att "min" poolskötare jobbar kvar, hehe

Och så har ju zigge flyttat, älskade fina mysiga zigge vad jag saknar dig 💔

Ja nu ska jag försöka börja blogga igen 😊

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/2414713/images/2013/pic_50e89b3bddf2b34185e6bda1.jpg" class="image">




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback