bloggen vilar lite

har ingen blogg lust alls. men måste ändå få skriva lite.
Som ni kanske vet dog ju min pappa den 22 maj 2011. 16 dagar efter hans årsdag dog min bror. alltså den 7 juni i år.
Sjukt!

så ja, just nu lever jag inte längre. känner mig som en levande död. finns inga känslor kvar känns det som.
Jag förlorade en del av mig själv när min bror gick bort. han var min bästa vän, det var han som jag kunde prata om med allt! inte ens madde eller anna hade jag kunnat säga dom sakerna till, pratet som jag bara kunde prata om med han om.

Fy vad jag saknar dig Jimmy. Men jag hoppas du har det bra där uppe nu med pappa.
Alla hälsar härnere.
ILY!
<3

Nu tar jag bloggpaus tills allt känns rätt igen. är nog tillbaka efter begravningen osv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback