tröttast.

ja, jag är nog tröttast i den här familjen iallafall. vet inte vad det är, men något är det som gör så att jag är trött hela tiden. Igår jobbade jag kort kort dag, hela 3 timmar faktiskt! 12-15.15. hehe. Så när jag kom hem satt jag mig och fikade med farmor,gunnar och farmors syster. höll på att somna vid bordet. eh okej, det har dock aldrig hänt. Mamma höll på att skratta ihjäl sig för det. tack mamma.

Men som tur var kom Anna och fick mig på andra tankar. Så jag bytte om till stall kläder och sen tjåla jag lite med henne sen var det dax att dra upp till stallet. tanken var att jag skulle prata lite snabbt med Saga om jackorna, snabbt vart det oxå! Och sen skulle jag titta på när min bästa mini kusin red, men så var inte fallet. Jag fick gå med på lektionen och leda henne. hehe. höll på att tappa mina skor flera gånger så fick knipa med tårna rejält! Hon är så duktig Elsa. världens bästa Elsa. Hon vill så mycket och hon kan redan jättemycket! ändå har hon knappt ridit i ett halv år. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback