Igår & Tack..

Igår var jag,helena,emil,jimmy,julia & mamma hos Morfar & gudrun en sväng och hälsa på!
Vi vart bjudna på pannbiff,sås,grönsaker & "rostade" rotfrukter. till dessert vart det äppelpaj m vaniljglass och sås. Det var jättegott och så roligt att träffa dom. är så sällan man ses så man måste ta vara på tiden känns det som.


Idag var jag upp en sväng på väderbacken och hälsa på, pratade även med Gita och micke så imorgon börjar jag på praktik hos SRS. vilket betyder att jag inte kommer mocka bajs utan vara med och hålla lektioner och sånt. Super kul! :) Gita skulle även kolla upp om Vulk:en oxå. och det är ju inte helt fel:) 


Är super trött hela dagarna oxå. eller jaa, slut i hela kroppen om man säger så. pigg för övrigt, Hannele sa att det kunde vara chocken som släpper över allt som har hänt. det har ju varit en super tuff sommar för mig. året har varit tufft överhuvud taget och jag har lixom aldrig hunnit slappna av direkt, lämnade ju tillbaka G vilket jag ångrar så inni bomben ibland och jag saknar honom mer än jag saknar elliot nästan. Skolan började ju oxå och det ställde ännu mera krav på mig. sen när skolan nästan var färdig gick min pappa bort och jag var tvungen att tänka nya banor hela tiden. Att arbetsförmedlingen var på mig oxå gjorde ju inte saken bättre. sen kommer Gita in i bilden med bra planer & grejer. då börjar arbetsförmedlingen krånga så man känner sig nästan värdelös. 

MEN nu kan jag slappna lite. iallafall en månad. 


Jag måste få tacka Öbrell-Persson familjen jättemycket för dom stått ut med mig i upp och ner gångar.
Min BFF behöver jag inte tacka alls! hon finns där ändå på alla kanter!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback