fredag

Äntligen fredag! Har varit helt slut hela veckan så har inte hunnit bloggat, har kommit hem runt 9 varje dag. (Utom idag då, då slutade jag 3;) men iallafall så har jag jäkligt roligt på praktiken.
Har ridit i stort sett varje dag  och den första lektionen jag hade var hoppning. Och hur drygt var inte det?? Fick hoppa en häst med Gas i iallafall så jag skulle bara bromsa & bromsa å sen styra då. Det var skit skoj. men drygt. har ju inte ridit sen G åkte hem och det var ju vid nyår. Okej, jag har följt med Sabina ut i hennes stall och skrittat ut på Lucia. men det kallar inte jag rida. :P

aja, Nu ska jag gotta ner mig i godis påsen och glotta på 11e avsnittet av Being Human US!


Dör lite varje gång jag ser honom. Skulle inte tacka nej till honom;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback