21.24

Jao, dagen igår var soft. Kom till stallet och släppte ut 2 hästar så ringde dom från polen och sa att jag skulle jobba. så det var bara skynda hem och duscha å sen åka direkt dit. träffade maddä efter oxå så följde hon med till stallet och hjälpte till att sadla första lektionen. :) 

Idag har det varit en speedad dag, har gått på hög varv hela tiden. en häst var halt under första lektionen så fick skynda in och sadla på en annan häst åsen ut i ridhuset igen med den hästen och in med den andra. sadlade av och fixa iordning den och sen in på kontoret och hämta papper och penna för att ändra schemat, och ut i ridhuset igen och gick med på lektionen. 

Resten av lektionerna klarade alla sig själva så då kunde jag ta det lungt ett tag tills klockan blev kvart över 6. PANIK! började min lektion halv 7! x) Tur man är väl förberedd och har borstat innan så det var bara borsta lite till och sen sadla & tränsa :) Fick rida hipphoppen igen och det gick ganska bra den här gången. Förutom när vi skulle göra skänkelvikning då "dog" vi båda två :P men vi gjorde ett SUPER fint galoppombyte! Som jag är jättenöjd med & även Anki så det är najs!    




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback