wazz up world??

Sitter hemma hos maddä nu. ute i skogen ingenstans. super tråkigt för det finns inget att göra och alla vet väl att jag är ett betong barn va??;) Maddä är jättetråkigt och spelar skit musik som jag måste lyssna på.
inte ens mat får jag:O bara Smörgås,chips,godis,cola,Grillad kyckling, potatis sallad & billys pan pizza. taskigt va?


Nej men allvarligt nudå. har sovit här sedan igår och ska snart ringa mamma och höra när hon ska komma och hämta mig. När jag kommer hem ska jag dricka en stor kaffe och sen hoppa in i duschen:)
Har jobbat på dagis sen i onsdags och känner mig jätteskiti!

I tisdags var jag ju oxå upp till läkaren och kollade mitt finger, det var ju dock inte brutet iallafall utan typ ett blåmärke på leden (AJ) när jag håller på med fingret för mycket känns det kan jag säga, dunkar i hela armen. Synd om mig :( Hade tejp på i nästan en vecka så kan ju inte tejpa mer heller. hehe känner fortarande av foten oxå när jag går förmycket eller lägger hela tyngden på den. inte skönt men man överlever ju =)


Nu ska jag kolla på hästnet & Tradera om jag hittar något skoj! Hade gött!!!



Kommentarer
Jessica

kan inte du fota ditt hus? asså visa hur det ser ut innuti osså????????????:)

2011-10-02 @ 11:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback