snart snart

Fick börja senare idag skönt. börjar klockan 1 istället för 11. känner mig fortfarande inte 100% och har göör ont i mitt huvud och min hals:( skönt det är helg så jag kan ta igen mig då inför måndag. Då ska jag ha min första lektion helt själv för små knattar! spännande. visst har jag haft lektioner för både Anna och Emma, men dom känns inte "riktiga" om man kan säga så?=)

Ska snart laga mat, blir bara något snabbt som jag står mig länge på. hehe. Det är så tråkigt att laga mat till mig själv.

ska troligtvis börja med protein shakes sen. Hemma gjorda! eftersom jag inte hinner äta något mellan lektionerna jag är med på. jag äter ju lunch halv 1 sen äter jag inget tills jag kommer hem vilket blir runt 21. ibland är jag hungrig ibland inte. hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback