sååå

Så fort mamma kommer hem så ska jag hoppa in i duschen. hon har ju ingen nyckel så jag måste vänta på henne. och det kan ta tid då hon är på föräldrar möte. suck!

Igentligen undrar hur jag vart indragen i US styrelsen?? haha.men aja. med är jag iallafall. Har suttit och kollat i de gamla pärmarna efter lite ideer och har hittat på några själv. så vi får se om man blir ner röstad eller inte =)
Fast jag är ju äldst så dom borde väl lyssna på mig? tycker då jag iallafall.
jaja, så kan det vara. idag var jag i stallet och inte på "ridskolan" soft dag, fick mig några skratt med hovola. han lättar alltid upp mitt humör. :) Han skyller alltid på mig att jag har dom nästan värsta hovarna på mina hästar, men är det mitt fel eller. nej det tror jag inte.. hmpf!


Sa jag att jag är inne på min 3e vecka som förkyld??? awsome!;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback