2. När & varför jag började rida

2. När & varför jag började rida

Oj, vad svårt. hm.. låt mig tänka nu jag tror jag var runt 10 näär jag började rida ordentligt. Före så var det ju ridlekis åså, dessutom var jag ju allergisk mot alla pälsdjur vilket var väldigt svårt för mig djurälskare som jag var/är. Har ju fortfarande kvar lite allergi om jag är förlänge med pälsdjur, Då talar vi om kanske 2 veckor med pälsdjur 24/7 runt mig hela tiden. då känns det i näsan allt:P

Varför: Jag har nog alltid varit hästtjej. har aldrig varit rädd för att skita ner mig eller så, tvärsom! Ju mer lort destubättre;)
Mamma & Pappa brukade berätta för mig att jag skällt ut dom för att dom inte "gjorde" mig till en häst. HAHAHA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback