skiten skrämmer mig nu :-_

jag skrev, jag sudda, ändrade, suddade, skrev nytt, suddade. skriver det här nu mest för att få skriva bara.
har idag skickat en text till en person om exakt vad som händer här. ska bli intressant och se vad hon har att säga om saken. jag menar hur kul är det att på senaste tiden vaknat av ett HALLÅ eller JOSEFIN! :| kunde iallafall koppla av och sova ordentligt när maddä sov här. så jäkla skönt att inte vakna någon gång under natten! jag vet inte ens vem det är som ropar! men någonting är det. jaja ska bli intressant och se vad hon har att säga om "flickan" Emil leker med. ehm.


om det beror på min depression nu eller det andra vet jag inte. hoppas inte isfl.



Jag har varit fast inom dessa väggar
jag har mått kasst haft ett ledset hjärta
jag har varit där när allt krascha
när världen har stannat men lärt mig att andas
jag har skorna på marken,
jag springer, jag vet inte vart men jag hoppas jag hinner
min längtan är stor och mitt hopp bara brinner
hoppas jag når dit innan allting försvinner




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback