its mee....

....My coffee and ben&jerrys Home alone! jusst nu iallafall..
Dom andra är och fixar pynt till kistan. Begravningen är imorgon. kan verkligen inte fatta att på söndag har det gått 3 veckor sen min pappa försvann :(

Igentligen skulle jag,helena och emil åka och bada idag men det bidde inget. ingen av oss har pengar typ. så vi ska ta det en annan dag. funderar på om jag ska sova ensam i min säng inatt. eller om jag sover inne vid mamma igen. Skulle vara så skönt att få sova i min säng men jag vet inte om jag skulle klara det. jag tvingar mig själv att somna när jag sover vid mamma eftersom jag inte vill "störa" henne. ah vi får se hur det blir. Någongång måste jag sova i min säng!

Lite bilder oxå..

Emil smörjde in sig själv med solkräm! x)






<3




Kommentarer
Sabina

Har nu kört igång med en frågestund på bloggen. Så har du lite frågor som du vill ställa till mig som du gärna är nyfiken på och vill kanske veta mer? Så passa på att ställa dom nu =)

2011-06-09 @ 19:00:16 | http://smebacksflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback