tjeeena

visst sa jag att jag skulle sluta blogga på ett tag? hur bra höll min bloggtorka tror ni? precis när jag var klar och klickade på publicera bombades mitt huvud med förslag om vad jag kan skriva. orka kändes det som.

Har fortfarande Zigge, han åker hem imorgon :( men men.
Idag har jag och anna varit nere på byn en sväng och handlat till imorgon. sen så gick vi hem till hennes pappa och fick mat och fika där. det var Tacos och sen Hallonpaj :) inte samtidigt dock. hehe
imorgon tror jag att vi skulle upp till moster och fika vid henne sen på kvällen är det fest hos basse.
kommer bli riktigt kul !


Har frågor till er därute. 1.Vilka kan tänka sig att gästblogga här??:) Jag åker ju snart ner till gbg och spenderar ungefär en vecka neråt landet så skulle behöva lite folks som fyller upp bloggen lite. höhö
my beloved one (Gunnar för er som inte vet) har jag redan räknat med helt av mig själv snällt va?:)
2. Vad vill ni läsa om?=)


Jag saknar henne så sjukt mycket, fast jag inte igentligen vill. för jag vill hon ska vara kvar där uppe och jobba så vi kan köpa våran hästgård. (Hennes mammas gård för det är så jäkla fint) HAHA
nej men ärligt. Jag saknar dig jättemycket och nu är det bara 59 dagar kvar innan du får komma hem<3

Gammal bild, sådära nu vet alla hur vi såg ut när vi gick på gymnasiet. Jag i 3an och du i 1an^^,




Kommentarer
Gunnar

fäller en tår av saknad <3 men snart är jag hemma igen :)



Gärna att jag gästbloggar åt dig :D !!!

2011-07-25 @ 20:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback