Svar på tal tyyp

Helena rättade mig ang Göteborg. Så här ser det ut vah!

Vi sover en natt i gränna, sen åker vi till göteborg och sover två nätter vid min faster, sen efter dom två nätterna med fullspäckade dagar med liseberg och universeum (är ju måsten när man är där nere=) ) Så åker vi neråt och sover 2 nätter på en as najs camping och då finner ni oss i ullared inne på Gekås ;)

Till Sabina:
Jag åker med; Mamma,syrran,jonna,jimmy,helena& Emil:)

Vi allihopa ska klämma in oss hemma hos maria x) vi kommer vara 8 stycken som sover i hennes lilla lägenhet. HAHA!



Kommentarer
Maria

Det blir trångt å gott.. du har ju sån tur att du får dela säng med mig.. å den är ju i alla fall 160 cm plus att vi kan stänga dörren.. hi hi

2011-07-28 @ 10:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback