råka!

Råkade färga håret och ångrar mig jättemycket nu. Kliar apa i nacken men om jag inte kliar så slutar det klia x)
Jag vet ju att jag är allergisk mot svart/mörkbrun hårfärg efter jätte reaktionen jag fick sist när jag färgade svart så färgar jag ALDRIG mer håret svart. Gick jättebra när jag blonderade håret. Nu färgade jag mitt hår i svart tulpan. dumt javet, inser det nu. Men på förpackningen ÄR den RÖDaktig x)

Ser ni? rödaktig.
Jag borde ha vetat och tänkt mig för, jag vet det nu mamma. men eftersom den såg röd ut och jag är så avis på min syster så ville jag också ha röd färg men inte lika henne.
Jaa, Jag är allergisk mot svart tulpan färg oxå!
Det är inte svart och inte rött det är LILA!
Jag håller på och skrattar åt mig varje gång jag tittar mig i spegeln. höhö


Jag har lärt mig nu, Svart, mörkbrunt & svart tulpan är strukna från min lista! happ:p



Men det är rätt najs ändå!:D




Kommentarer
Gunnar

hade också den där färgen i för några veckor sedan. Men efter att jag hade duschat två gånger så åkte färgen ut och det blev bara tråkigt svart ??? men men, så ducha några gånger så försvinner det ska du se ;)

2011-07-28 @ 16:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback