mkt jobb

mkt jobb med alla täcken jag skurar. skoj! eller INTE!
mina armar värker och jag är smutsig. känns som om jag tuggar grus! x)
Men vad gör man inte för lite pengar? ska ju ner till ullared och köpa nytt har jag tänkt. eftersom jag ska skaffa storhäst(vad mamma än säger) nu kan jag inte ha kvar mina 135 täcken & ponnysaker. :(=)

haha


Idag gör jag inte ett piss. mer än skurar täcken och lyssnar på zigge när han ligger och susar -_-' synd han inte kan hjälpa mig.

Tänkte ju att jag och Zigge skulle gå ner och plocka vinbär tidigare idag. men när vi är 5 meter från vinbärsbusken ser jag ett rådjurs huvud sticka upp bakom busken :O Skyndade mig och vända innan Zigge fått nys på det. har ingenlust att flyga idag, så jag låter bli att gå ner dit. Jag hade iallafall tur, för vinden låg åt fel håll och Zigge luktade på hästtäckena och fattade ingenting! hehe. Han ska även vara här tills på torsdag tror jag det var. Jimmy jobbar hela veckan och helena och emil är på semester. så nu slipper jag sova själv iallafall. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback