godmorgon

japp som rubriken lyder. godmorgon! så här tidigt har jag aldrig varit uppe om jag inte skulle ha jobbat eller haft utsläpp i stallet..;) men nu är jag det ändå. Anna börja jobba kl 7 idag med messade mig halv 7 att jag skulle dra ur tvn och grejja när jag åkte med mamma. Om jag åker iväg med mamma. det beror på mormor :) Så har varit vaken sen dess. hehe

aja iallafall har precis ätit frukost så vi får väl se vad dagen har att erbjuda=) Igår softade jag och Anna hela dagen, sov till halv 12 och så kolla vi på film och sen handlade vi sen kika vi på 2 filmer till. haha
Vi tittade på nya harry potter och sen insidious innan vi gick och handlade kolla vi på någon konstig film som gick på tvn. kommer inte på vad den heter så vi struntar i det. =)

Måste snart göra en lista tills vi ska åka till ullared. awsome! Vi åker på lördag. till göteborg tror jag? med en övernattning på vägen (har jag för mig) Sen Ullared:D



Kommentarer
Sabina

Lyx att du ska till ullared. Har velat åka dit men har inte blivit av. ;) Vilka ska du åka dit med?:P

2011-07-25 @ 09:47:02 | http://smebacksflikka.blogg.se/
Helena

En natt i gränna, sen göteborg, två nätter vid maria, sen 2 nätter på en annan camping och ullared :D

2011-07-25 @ 11:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback