Funderar

Jag funderar på om jag ska byta blogg helt. men jag vet inte. Den här bloggen handlade först om mig och G. därav namnet jtrg. "Josefin tiger Rouge gan" det visste ni va? ;)

Idag ska jag rida. så ska snart käka något så jag inte svimmar på hästen. det hade ju varit en syn. haha!
Ska möta Sabbe kl 2 i stallet. ska bli så kul och träffa henne igen. har inte sett henne sen drakbåten :O
Och ser ni mig när jag rider och ni tycker det ser hemskt ut vill jag bara påpeka att jag inte ridit sen G åkte hem, vilket är mer än ett halvår sen :(



Kommentarer
Sabina

Det är lungt. Lucia tar ingen skada om du rider som en kråka. Det var kul och ses och hoppas vi gör det snart igen :)

2011-07-17 @ 18:05:56 | http://smebacksflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback