Svar på tal

Av: Sabina
Inlägg: Första dagen
Fråga:
Men om du nu saknar lurk varför blir du inte medlem där osv dåra?? Ansök om sånt där grejs för att få va där. Bättre att fråga igen än för lite..

Svar:
Håller helt med dig där Sabina.. Bättre att fråga en gång xtra!
Och visst saknar jag Lurk välle mycket. Men eftersom jag kommer börja plugga den 28e februari så känns det ingen mening med att byta praktikplats nu.. Jag kommer bara vara på SRS i 4 veckor.. Visst vill jag bli medlem i Lurk, ingen tvekan. Hade faktiskt tänkt att gå med och bli medlem. Men eftersom G åkte hem och jag just nu står utan häst finns det ingen anledning till att betala medlemskap när jag inte kommer utnyttja det alls.. tyvärr.. Men när jag skaffar mig min andra häst kommer jag bli medlem i Lurk.. Så lätt slipper du mig inte ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback