söndag

Jag har inte haft tid eller lust att blogga på 2 dagar.. Så det är därför jag inte har gjort det. (smart va?) haha
nej man har varit så trött och slut de senaste dagarna. jag ska skärpa mig. lovar!

Just nu är E här han har sovit kvar har och nu springar han runt i hela huset och säger att han inte vill klä på sig. vilken unge! :) Han vill istället åka liten pulka. hehe

idag händer inte så mycket. jag ska bara ta det lungt spela lite croc eller bugs life. vi får se. orkar inte göra någonting.

nu ska jag klä på mig och sen ska jag fixa till lite.



Har ni sett min huvudlösa fisk föresten?:O
Han är igentligen inte huvudlös utan han har bara fått en fena i vägen men ändå..
läskig bild!



Kommentarer
Tina

Leskig fisk! kan inte du lägga ut några fail bilder? asså såna som har blivit helt fel du vet?



2011-01-30 @ 14:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback