sad face...

..min telefon dog idag så jag har inte kunnat tagit några bilder på när E åkte skridskor men mamma filma lite åså så jag ska be henne skicka över dom till mig..
Nu har jag tittat på heartland ett bra tag är inne på avsnitt 7 säsong 4 ;) Ska fortsätta titta har jag tänkt så jag äntligen kan se klart säsong 4 å sen vänta ett halvår på säsong 5!;)
Som några av er vet så läste jag böckerna om Heartland när jag var liten..  känner igen ganska mycket i serien men vissa saker är helt nya! haha

Snart börjar jag skolan oxå.. härligt.. väntar bara på alla papper som ska komma.. tjoho!

Nääh nu ska jag kolla klart på avsnitt 7 sen sova.. Antar jag ska upp tidigt när E sover här :)

Tjao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback