Nytt spel & icke kladdig kladdkaka

Jao idag har jag köpt ett nytt spel till playstationet.. snacka om att man kommer få nostalgi!;)
Spelet hade vi när jag kanske var hmmah vi säger liten!

Idag har jag varit på dagiset, eftersom jag gjorde sista dagen igår så var jag dit mer Glass idag.. kändes jättekonstigt att jag skulle sluta men jag kan ju inte bestämma något än.. :/  kommer börja uppe på väderbacken på måndag.. skoj!

Sen när jag kom hem så ringde jag och fråga Emil om han ville komma hit å göra en kladdkaka.. vilket han ville:)
Så vid 3 kom han å vi gjorde en icke kladdig kladdkaka.. vettefasen vad som hände igentligen.. :S
Följde recepet till punkt och pricka men inte vart den kladdig heller.. Emil var iallafall jätte duktig! Han rörde hela tiden och hade upp det i formen och sen så ställde vi in den i ugnen i knappt 10 min.. jätteknepigt..
Men men.. så kan det gå.. Kakan vart jättegod och den tog slut så alla lär nog ha tyckt om den.. :)

Nej nu ska jag spela Atlantis 2 & hjälpa julia med tvspelet igen..


Någon som minns spelet jag köpt?
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback