julfest

jaaa, idag var vi på julfest med E. Han tyckte det var jättekul, han dansa runt granen sprang ikapp med en tjej osv. bäst tyckte han nog det var när tomten kom!
Gud vilka ögon han fick å såg helt paff ut å viska: Tomten farmor, sosesin (det är jag) titta tomten!
så gick han fram och fick paket, sen kom han tillbaka lite besviken och sa: det är inget paket.
Men han vart glad igen när jag visade honom att det var godis istället.. vilken dag!

Det blir ett kort inlägg nu för jag ska forsätta beställa grejer och sedan hoppa in i duschen.. Praktik imorgon igen på Dagiset.. skoj! Alla barnen är så goa! 
Väntar även ett samtal från Birger.. Om hur vi ska göra med min praktik, höhöhö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback