första dagen

första dagen på praktiken på smedjebackens ryttarsällskap har varit helt okej..
Började klockan 7 och slutade vid 3! har fått mockat, släppt ut och in hästar, fixat foder, laga hage, gett lunch osv. :)

Har varit en helt okej dag faktiskt.. kan inte klaga.. :)


SRS är ju igentligen min hemma klubb så var redan "hemtam" med stallet och så.. Men fyy vad jag igentligen saknar Backa och Lurk xD


Senare efter att jag hade slutat kom Maddä och Molly och hälsade på, nu sitter jag här och ska försöka hålla mig vaken för engångsskull, kanske ska spela lite tvspel!:P




Kommentarer
Sabina

Men om du nu saknar lurk varför blir du inte medlem där osv dåra?? Ansök om sånt där grejs för att få va där. Bättre att fråga igen än för lite..

2011-01-18 @ 20:33:31 | http://smebacksflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback