Day 2!

Jao.. idag var det andra dagen på praktiken.. började klockan 8 istället för 7! härligt med lite xtra sov morgon!:)
Gick inte upp förns vid halv 7 och det var super skönt att få sova!
Dagen var som vanligt vi släppte ut hästarna.. Har jag sagt att det är 32 hästar? Mockade å fixa hö + vatten..
Gav dom lunch sen kom Birger så vi hade ett litet möte jag, han och Hannele..

Sen var det lunch och när jag satt och käkade kom J och höll med sällskap.. vi prata lite om det ena och det andra, haha.. jävla kossor var faktiskt det roligaste jag hört!
Sen stupade allt utför (har aldrig skrattat så mycket som idag) och det blev bara värre och värre!
Sen helt plötsligt var det dax för insläpp.. och sen slutade jag!:)




Kommentarer
Lina

Kan inte du ta kort på stallet osåvidare? Skulle vara kul och se hur det såg ut:) och kanske lite på hästarna?

2011-01-19 @ 20:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback