Alla Gamla

Alla Gamla inlägg borta..
Ska göra ny design oxå när jag får lust..:)
Hästen på headern är min fantastiska prins.. som av olika anledningar tyvärr fick åka hem..
Jag saknar honom så det gör ont i hjärtat! Min älskade älskade bästa vän..


Idag har det inte hänt mycket, hjälpte mamma att skotta så nu förhoppningsvis kan jag kanske få sova någolunda ikväll.. jag har haft sådan överskotts energi så jag vet inte vart jag ska ta vägen, det är helt sjukt igentligen eftersom jag knappt ätit något på flera dagar, jag har ju haft magsjuka så har endast fått i mig 2 torra skorpor och lite avslagen cola sen i tisdags.. mums, eller njaa.. Mums iallafall om man har magsjuka å håller på att dö.. :P

jag längtar tills den 28e februari.. då börjar jag skolan igen.. wieee!

Nej nu ska jag sova.. Natti natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback