Väntar på Anna!

Sitter och väntar på Anna. har fördrivit tiden lite grann med filmen Megamind! inte min typ av film. Den var varken bra eller dålig! En film man bara ser en gång helt enkelt! typ 15 min in i filmen kom jag på hur den sluta.. hehe.. hatar mig själv för att jag förutser slutet på varenda film x) Ibland har jag rätt, ibland har jag fel..

men iallafall så idag ska jag och Anna baka muffins.. vi får se hur det kommer gå.. vi är ju inte så jättebra och vi strular alltid till det med någonting när vi bakar.. Sist vet jag att vi hade grillen på på ugnen istället för värme.. HAHA! Dom vart frasiga & degiga.. Men goda! vilket är huvudsaken;)
Slänger upp receptet ikväll! Nu ska jag göra mig i ordning!


miss you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback