Svar på Tal!

Av: Lina
Inlägg: Day 2
Fråga:
Kan inte du ta kort på stallet osåvidare? Skulle vara kul och se hurdet såg ut:) och kanske lite på hästarna?
Svar: Jo det skulle jag kunna göra! :) Om hästarna kan bli lite svårare eftersom det är ca 30 hästar och dom går nästan en och en allihopa, sen måste jag fråga alla om jag får lägga ut bilder på deras hästar. Och det kan bli jobbigt.

Av:Tina
Inlägg: Söndag
Fråga:
Leskig fisk! kan inte du lägga ut några fail bilder? asså såna som har blivit helt fel du vet?
Svar: Jo läskigt fisk allt.. hehe eller inte;) Fail bilder sa du? jaaa, jo jag vet var du menar. Om jag hittar några så kanske jag skulle kunna lägga ut dom;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback