Snart på väg hem..

Jao om ngn timme åker jag hem.. Ska bli skönt att komma hem på ett sätt.. saknar min säng och lite värme.. Och mest av allt, Mina tofflor!! ;) haha..

Har inte druckit kaffe sedan Fredags.. Wow.. heja mej..

Jag är ju som sagt hemma hos maddä och har varit här hela helgen.. vi har inte gjort ett piss typ.. igår var vi ute och åkte bil iallafall till ngn konstig stuga i skogen, sen var vi och handlade mat och godis till melodifestivalen.. sen åkte vi hem och fixade i hennes stall sen så skulle hon rida och jag fick åka spark.. haha! vilken syn.. :) men det var ganska kul ändå fast jag frös fast typ..

 nej nu ska jag spela lite!(Y) hade!


lilla muffinsbullen.. gud vad jag saknar dig!:/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback