seg dag

Råkade försova mig lite imorse.. mamma var in och väckte mig vid 7 och frågade när jag började.. jag börjar ju 8! Som tur är har jag ju stallet lite närmare den här gången så det tar inte ens 5 min att gå! Skönt.. men jag lär ju ändå byta om. hehe.. men jag hann klä på mig och äta frukost, gå till stallet och sen byta om. var ombytt och klar att börja jobba 5 i 8! höhö.
Rekord tror jag nästan.! inte att komma i tid till 8 utan för att göra mig klar på mindre än en timme :)
Jag brukar vara jätteseg på morgonen.. tar typ 2 timmar för mig att vakna till! hehe

när alla hästarna var täckade och ute i hagarna så var det bara att sätta igång med mockning och hö påsar + em mat! allt var klart innan halv 11!!!! Vi måste ha jobbat på som bara den idag, för annars brukar vi vara klara vid 5 i 11 :) Så var det bara att vänta på att kl skulle bli 11 så vi kunde luncha.. efter vi hade lunchat visste vi inte vad vi skulle göra. så vi började fixa pytte saker och letade efter kedjan till harven som fortfarande är borta! tråkigt!

efter praktiken när jag kom hem.. slutade vid 3 så bytta jag om och gick hem.. slö tittade lite på Lotta - flyttar hemifrån, roligaste är väl när hon får ett sepe ryck och har sönder tröjan eller när hon vickar på rumpan när hon åker slalom ;) aja, sen kom mamma och vi åkte upp till Stan.. handla 2 saker till Emil. Hittade en JÄTTEFIN klänning till Elsa. som jag ska spara pengar till :) Rosa såklart med paljetter på.. verkligen jättefin!

nu ska jag hoppa in i duschen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback