regnar!

det regnar ute.. äntligen! då kanske snön försvinner lite..
Idag är ju Emil här.. han satt och spelade lite tv spel nyss.. han är jätteduktig för att vara så liten!
hehe

Vi skulle igentligen åka till kupolen idag så jag skynda mig och göra klart i stallet. Men vi åkte inte, Syrran låg och sov och Mamma hade ingenstörre lust så vi strunta i det.
Ska ta och skritta lite idag i paddocken eller om Syrran gör det. vi får se vad som sker.. :) Vi tar allt sakta men säkert. Eftersom han inte har så mycket muskler osv tar vi det lungt nu till en början. Hade han lös i paddocken igår och busade med honom. Bock serie och stegringar vad grejern igår. idag ska vi ju som sagt bara skritta på honom så som han härjade igår. Imorgon är det tänkt att han ska tömköras!
Har även ändrat en Kategori som ni kanske ser sen.

Först hette den "hästarna" numera heter den "Häst/v.planering" :) V.Planering står för Veckoplanering..


Min mys pojke när han var som bäst!
Tack vare Samantha så nådde hon min dröm!<3
Vilket var han han skulle hoppa ca 90 cm felfri!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback