ingen ridning

nej det blir ingen ridning imorgon.. kommer ha fullt upp med den konstiga uppgiften jag fått från skolan! hehe,
Vi ska söka info om Hambletonian! Jättelätt tyckte jag! Eftersom det blev massvis med träffar om travloppet! Tills jag fick se att det även fanns en häst som hette så.. började ju klart fundera! Skrev och frågade om det var travloppet eller hästen man skulle skriva om!
Fick svar ganska snabbt! Så klart var det ju hästen man skulle skriva om.. och det är jättekul.. eftersom det bara typ finns engelska sidor om honom! 2 stycken har jag hittat.. jippi!

5 min ska vi prata om det.. är det grupparbete eller ej? jadu..

Han var snygg iallafall! Och hans gener sträcker sig ända tills Tilly hästarna! och ni som följt min gamla blogg vet ju om att min fd foderhästs pappa var just en Tilly häst! AWSOME! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback