aha

känner mig skit snygg just nu. får inte använda mina linser idag eftersom jag fick "salva" i ögonen då optikern skulle kolla om mina ögon var trasiga. hehe
dom var ju inte det dock men jag är alldeles gul under ögonen! ser ut som om jag har feting blåtira som håller på att försvinna ;) Så idag ska mina ögon vila. kul

tänker inte gå ut idag och inte gå med glasögonen på mig heller. ni förstår inte vad allt svajjar när jag går, jätte läskigt :( känns som om jag är full som fan.
Ska iallafall tillbaka på fredag och få någon konstig "bättre" lins som andas och dyrare linsvätska. fan vad dyrt det blir!! men jag betalar hellre dyrare om det får mina ögon att sluta vara röda, kliar och vara irreterade.


i miss you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback