Sova

Vill bara krypa ner i sängen och sova.. vill ha imorgon nu! händer ifs. inge speciellt imorgon förutom att vi ska åka till Lager 70 eller om det var Lager 157 x)

Mamma var snäll och flyttade fram det.. skulle ha åkt i helgen igentligen.. hehehehe
och mina pengar jag sparade så jag skulle kunna köpa elliot ska jag shoppa upp.. vill inte ha dom på kontot mer, allt känns så sjukt jusst nu! :( bättre jag shoppar upp dom för då vet jag inte vad jag köper åså blir allt jättebra!



längtar till lördag:)



Kommentarer
Gunnar

Ska ni till Insjön ??? Då tycker jag att ni ska åka lite längre så vi kan träffas :D Saknar dig så oootroligt mycket... <3



vad händer på lördag ?

2011-04-27 @ 21:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback