sjuuuk

asså jag döör snart.. nej men jag är dunderförkyld (känner varken smak eller lukt) hör jättedåligt känns som om mitt huvud endast består av snor och bomull :( saaaad! min hals svider och gör ont men jag kan fortfarande äta. det sista jag behöver nu är att gå ner i vikt. som jag kämpat för att gå upp 2 kilo så jag kan väga normalt! >(
min feber har iallafall lagt sig lite.. och det är skönt!
ajaj.

jag och maddä tog en tripp till stan in på djuraffären åså hämta vi hennes kockskor på hennes jobb.. köpte hundben + godis till zigge, fick även smakprov hem på kattfoder så Ebba&Agnes kan få lite gottit åsså.. hoppas bara att dom tål maten och inte spyr ner hela lägenheten..


Elliot har fått vila nu i typ 2 veckor? vågar inte göra någonting innan tandläkaren har varit där.. Jag hoppas verkligen dom hittar något fel i munnen på honom så han slipper ha ont.. visst låter det hemsk att jag hoppas.. men hittar dom något kan jag iallafall vara lugn och inse att jag inte har skadat honom eller att Emma inte har skadat honom.. skyller inte på någon! men det är bra att kolla upp hästarna när dom börjar bli konstiga och knepiga att tillåmed leda i Grimma! :P

ny ska jag tycka synd om mig själv och sova tv med mamma framför en film .


Jag har inte tid å bli sjuk nu eftersom jag SKA vara på strömsholm på onsdag.. mitt liv suger just nu aiight.




Ah jusstde! GRATTIS OCH LYCKA TILL EMMA!<3 :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback