Dagen!

Japp har igentligen inte gjort så mycket idag.. klev upp vid 9 och hade inge kaffe hemma (Paniik?? oh yeas) Så fick dricka te.. :( efter det så gick jag till stallet och fixa iordning där och lunchade.. nu menar jag inte att jag gav dom lunch tidigt utan att klockan var närmare 12! det tar lixom säkert 2 timmar för mig att göra mig klar på morgonen och vakna till.. :P

hehe.. aja så när jag kom hem så var bror med familj hemma hos oss så då fikade vi lite. sen drog dom och handlade och när dom kom tillbaka skulle vi laga mat.. Vi gjorde kycklingwraps ! Super goda och super Enkla!
Till efterrätt hade vi Vaniljpannacotta med Mandariner.. Mums! sen har jag inte gjort så mycket mer.. mamma och jag kollade lite på gamla kort.. hittade jätte många roliga kort från när vi var små.. x)

Bilder och sådant kommer imorgon.. min mobil laggar lite för tillfället och vill Inte som jag vill ;(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback