asså

det roligaste jag gjorde igår var att krypa till toaletten och as garva. fy fan säger jag bara.
Jag hade jättehög feber. 38,7 ligger normalt på 36 någonting. hehe. hade nästan 39 graders feber! vilket är för er som ligger normalt på 38 grader, 40 graders feber xD

idag mår jag ganska bra. matt och törstig hela tiden. har i storsett sovit hela dagen och drömt om mina små fina alien dröm igen! (Y) sjukt läskigt att jag aldrig vet hur dom slutar. vaknar alltid när dom hittar mig och barnet jag gömmer :( denna drömmen har förföljt mig ända sen jag kan minnas. alltid när jag drömmer mardrömmar handlar det om samma dröm. sanningsdröm eller inte. jag vet då inte. vill nog inte veta heller.

förhoppningsvis är jag så pass pigg att jag kan ta mig till stallet imorgon.. saknar ponnyn :(



Den som hittar © stämpeln på bilden ovan för får en hemlig grej ;D



Kommentarer
Pilla

Hittar inte stämpeln på sista bilden :(

Men ett tipps till dig. kan inte du lägga ut bilder på stallet du är i nu och sen på hästarna i stallet ? Snäääla!

2011-04-13 @ 21:18:24
Sabina

Jag har hittat den =)

2011-04-14 @ 19:30:16 | http://smebacksflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback