19 April-11

Beslutet är taget, efter mycket om och men så har jag bestämt mig.
Jag kommer inte köpa Elliot. Hur mycket jag än vill,hur lågt priset än är osv. Men nej. Det kommer bara kännas fel! helt fel. tyvärr.
Jag vill inte vara inblandad i någonting just nu och han känns lixom inte helt 100% rätt. Jag vet ju att jag vill tävla och det kan jag inte på Elliot om jag inte mäter upp han (vilket kostar 7kt mycket och är inte ens säkert jag får heller)

Visste ni att jag alltid sagt att jag vill ha en Shettis? Inte en svart/mörkbrun för dom är så vanliga. Nej jag vill ha en fin shettis, isabell färgad, fux, skimmel eller så. Helst skulle jag vilja ha den Kolsvarta med Vita prickar på baken jag såg härom dagen! :) Den var så SÖT! Och sen ska det vara ett sto, som är inkörd & sutten på;) (Jag ska inte rida utan Emil och Elsa)


Jaja, Nu måste jag fortsätta plugga, om jag ska komma någon vart med de där jäkla foderanalyserna jag sitter fast på :( 



Kommentarer
Maddä

<3

2011-04-19 @ 17:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback