16 April -11

Att räkna ut foderanalyser och vad det är, var inte min grej! Jag fattar INGENTING!!
men men. blir säkert bättre Om jag får dom på papper och inte på datorn. förhoppningsvis -_- =)

blir ett snabbt inlägg, jag ska hoppa in i duschen sen ska jag lägga mig och sova och sen upp tidigt till hästarna. och jag kommer skratta mig lycklig om min förbenade huvudvärk kan försvinna :(
känns som 98273987 miljaner ispiggar störtar mot mitt fejs och sen xploderar, varje gång jag böjer mig fram, reser mig upp eller spänner musklerna i ansiktet! :( Hoppas verkligen att det inte är bihåleinflammation eller nått. att vara hemma i 10 dagar och ha såhär ont klarar jag INTE engångtill! hellre halsfluss och sängliggandes faktiskt!

I feel like this everyday,24/7!
LÖÖÖÖÖÖV it!
Och nej, det är inte min influensa som har gjort mitt fukkfejs, okej på dom svullna kinderna, det har den!
Det är VÅÅÅÅÅÅR!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback